سربازان گمنام امام زمان اینبار در پاکستان

امروز در اخبار خبرگزاریهای نزدیک به امام زمان آمده بود که سربازان گمنام این حضرت، در یک عملیات مهم و پیچیده فوق سری، یک دیپلمات ایرانی بنام "حشمت الله عطازاده" را که در 23 آبان سال 87 در شهر پیشاور پاکستان؛ توسط گروههای مسلح ربوده شده بود، آزاد کردند!

سخنگوی دولت مهرورز، اطلاعات تکمیلی این عملیات پیچیده را که از حیث پیچیدگی با جنگ ستارگان برابری میکند، در اختیار خبرنگار بخش "اطفال" این وبلاگ قرار داده که با هم میخوانیم:


ما در همینجا انزجار شدید خودمان و مقام عظما را از مقامات بی تربیت پاکستانی اعلام میکنیم.ما همینطوری زرتکی رفتیم توی خاکشان و با رشادت، عملیات خفنی در خاک پاکستان انجام دادیم ولی تا این ساعت نه وزارت امور خارجه پاکستان و نه وزارت اطلاعات و نه وزارت کشور و نه حتی سازمان آب و فاضلابش ما را به ت... خود هم حساب نکردند و از ما قدردانی نکردند.


بیت رهبری و مقام عظماء اعلام کردند که خاک ما و خاک آنها ندارد.پیشاور پاکستان که سهل است؛ اگر میلمان بکشد با سربازان گمناممان به پنتاگون هم حمله میکنیم!

غلط میکند هر کسی که شکایت کند...
الدنگها ...



پ.ن:مدیرمسئول این وبلاگ طی یک بیانیه اعلام کردند که در جهت جلوگیری از انفجارات انتحاری سربازان گمنام آغا در این وبلاگ و همچنین برقراری امنیت بازدیدکنندگان، ترجیح میدهیم خفه خون بگیریم و هیچگونه دخل و تصرفی در اصل خبر(1 و2) انجام ندهیم.

1 نفر کامنت, نبود؟!:

امید گفت...

مرده شور این رژیم رو ببرن با این سربازهای گمنامش