خبرنگار ما:میشه بی زحمت خودتون رو معرفی کنید.
سرباز گمنام:اعوذ بالله الجمیع العلیم من الشیطان الویوا. بسم الله الرحمن الرحیم و بهی نستعین، انه خیر ناصرا و توابین و صدق الله العلی العظيم

خبرنگار ما:این فقط اسم خودتونه یا در و همسایه رو هم معرفی کردید!لطفا" اسم و مشخصات خودتون رو بگید.
سرباز گمنام:عبدالذاکر.
51 ساله از توشتان تپه...

خبرنگار ما:میشه برای شنونده ها توضیح بدید که در روز قبل چه احساسی داشتید؟!
سرباز گمنام: کلا" ما هیچ احساسی نداریم.یعنی در 173.5 درصد مواقع احساس نداریم فقط وقتی پای ماهواره می نشینیم و ویوا نگاه میکنیم احساس میکنیم.یعنی نباید بکنیم ولی خوب احساس میکنیم...

خبرنگار ما:نه عزیزم.منظور من این است که از اینکه دیروز آمده بودید توی خیابان چه احساسی داشتید؟
سرباز گمنام: ما راستش احساسی در آن زمان نداشتیم.ما میگذاریم آغا خودش برای ما احساس کند.چون ایشان زیاد پای ماهواره مینشینند.البته آغا به ما شخصا" چیزی نگفتند اما ما از نورانیت آغا میفهمیم.

خبرنگار ما:سوال من این است که شما چرا دیروز مردم را سرکوب کردید؟
سرباز گمنام:آغا چون فکر میکنند که عورت اسلام در خطر است , ما آمدیم تا هر منافقی را که میخواهد با عورت اسلام ناب بازی کند; ارشادش کنیم.

خبرنگار ما:حالا شما چطور تشخیص میدهید که مردم دارند با آنجای اسلام بازی میکنند؟
سرباز گمنام:مقام معظم رهبری چند جلسه توجیهی و عملی برای درک و شناسایی بهتر انواع مختلف بازیهای و عورت شناسی در بیت رهبری برگزار کردند.خدا قوتشان بدهد.از وقتی ما این کلاسها را گذراندیم دیگر کمتر ویوا میبینیم.تازه ما خودمان پیشنهاد کردیم که کلاسهای آموزش قبل از ازدواج هم برگزار کنند که مسئولین خیلی گرم از این پیشنهاد استقبال کردند.

خبرنگار ما: منظور شما از آن بازیها,انشالله که تهاجم فرهنگی و سیاسی است؟
سرباز گمنام: راستش ما خودمان زیاد از این مسائل سر درنمی آوریم.خدا این آغا را برای مملکت اسلام حفظ کند, به ما در این جریانات بعد از انتخابات چند میلیون تومان دادند که قرار است ما و بچه هایمان با هم به مدرسه سوادآموزی برویم تا زودتر توجیح بشویم.


پ.ن.:ما که خودمان دیشب از خجالت عورت "اسلام ناب" درآمدیم.عورت اسلام که بر باد رفت; امیدواریم که به عورت آغا صدمهء جدی نرسیده باشد.

0 نفر کامنت, نبود؟!: