پیشگویی های یک محارب مخمل کبریتی!


- در راستای خودکفایی و مصرف بهینه و بعد از واردات احشام از چین؛ دولت مهرپرور دستور میدهد که آخوندهای  با مهر ایزو 9002 هم از کشور دوست و برادر "چین" وارد شود!

- مشایی به نیویورک میرود و در یک حرکت محیرالعقول پس از تقدیر و تشکر از ولایت مداری آنجلینا جولی، با او چند عکس چیک تو چیک می اندازد!

- با تلاش مضاعف، احمدی نژاد روزی 999 پروژه نیمه تمام دولت های قبلی، یعنی از زمان مرحوم امیرکبیر به اینطرف را به اتمام میرساند!

-در اواسط تابستان چند دیپلمات روسی بدوبدو به ایران می آیند و به آنجای عمه شان قسم میخورند که تا 10 سال دیگر نیروگاه بوشهر راه اندازی میشود!10 سال بعد که دوباره بدوبدو میانید، چون عمه شان ریق رحمت را سرکشیده به آنجای خجسته خانم قسم میخورند!

-نیک آهنگ یکروز قبل از 18تیر و 13 آبان و 16 آذر دوباره یادش می افتد که چقدر با این سبزهای الهی چپ است و یک کارتون از موسوی میکشد و بالاترین تا یک هفته درگیر جنگهای صلیبی و خون و آتش میشود!

- احمد جنتی در نمازجمعه این هفته دوباره در مضرات بدحجابی و رابطه تانژانت ممه با کتانژات زلزله چند فرمول ارائه میدهد.عصر همانروز در 180بلاد کفر،دوهزار جنبش ممه لرزه اعلام موجودیت میکنند و فردای آن روز در ایران و باقی بلاد اسلامی 300 زلزله کوچک و بزرگ رخ میدهد.سال بعد هم احمد جنتی بخاطر کشف این فرمول از آکادمی نوبل کاندید دریافت جایزه میشود!

- تیم تراختور سازی قهرمان لیگ برتر اروپا میشود!

- 22بهمن دوباره امت همیشه در صحنه، به صورت خودجوشکی  وارد صحنه میشوند که برای بار دومیلیون و هفتصد و نود شش هزار پانصد و سی و سومین بار چشم فتنه سبز را در بیاورند!

- ظهر همان روز خامنه ای در دیدار با جمعی از کفن پوشان یک خطبه پرسوز و گداز میخواند و کفن پوشان نفری دو شیشه آبغوره میگیرند و کشور در این زمینه به خودکفایی کامل میرسد!

7 نفر کامنت, نبود؟!:

افشاگر سبز گفت...

آرزو خانم میخواستم بگم که آیدهای
Parcham و hejaz
در بالاترین مرتب به یک نفر هستن و اونهم پریسا صفرپور هست.من بابت توهینی که به شما کردم در این لینک و گفتم که شما و بقیه دوستاتون آیدی مشترک دارن معذرت خواهی میکنم
http://sadafazad.blogspot.com/2010/06/blog-post_09.html
در ضمن وقتی کامنتتون رو در ذیل اون لینک دیدم متوجه شدم که شما به اون خانم تهمت دزدی نزدید بلکه فقط گفتید که مطالب وبلاگش کپی برداری از سایتها و وبلاگهای دیگه است که خودش هم این مسئله رو توی همون پست وبلاگش تایید کردن.
در ضمن من بجای شما و صدف آزاد در وبلاگ پریسا صفرپور کامنت میزارم چون این خانم خوشش میاد.یعنی اگه خوشش نمیومد در وهله نخست چرا کامنتها رو منتشر میکنه؟پس خودش هم در تهمت زنی ید طولایی دارن و من میخواستم این رو به همه بچه های بالاترین ثابت کنم.و همچنین غیرحرفه ای بودن ایشون رو ثابت کنم.به این دلیل که هیچوقت یه وبلاگ نویس کامنتهای افترا و تهمت رو به وبلاگ نویسهای دیگه منتشر نمیکنه مگه اینکه ریگی به کفشش باشه.
مواظب باشید که ایشون به اسم صدف آزاد و یا آرزو آگاه که اسم وبلاگی شما است و یا همین دختری گستاخ نیاید در وبلاگ خودش و یا وبلاگ دیگر بچه های بالاترین و یا سایتهای خبری کامنت بگذارد که بخواهد با شما بازی کند و بدنامتان کند.این خانم در دنباله هم متاسفانه با همه درگیر میشدند.
من از شخصیت شما میدانم که این کامنت را منتشر نخواهید کرد اما از شما تقاضا دارم که اینکارا نکنید و کامنت من را منتشر کنید تا همه بفهمند.در ضمن در دنباله آیدی دیگر ایشان
amir55
است
از مسئولین بالاترین میخواهم که به این چند آیدی بودن این خانم رسیدگی بشود

دختری گستاخ گفت...

ممنون از سبز افشاگر به امید اینکه حق با شما نباشد و دچار اشتباه شده باشید و این دوست در موفقیت از من هزار بار پیشی بگیرن.کاش انسانها جایگاه خود را می شناختند تا موفق تر باشند.پا بر سر دیگری گذاشتن بلندت می کند اما بلند بالایت نمی کند.

در مورد این مسئله که گفتید که افرای و خود شما، با اسم من در وبلاگهای دیگر چیزی نوشته مینویسند، من در اینجا به همه وبلاگ نویسهای دوستم و هموطنم میگویم که من از داخل وبلاگ خودم وارد وبلاگتان میشوم و اگر کسی از طریق "نام/آدرس اینترنتی" اسم مرا وارد کند و از طرف من چیزی بنویسد من شدیدا تکذیب میکنم که آن نوشته ، نوشته من نیست.
سبز افشاگر جان تهمت زدن به من که چند آیدی در بالاترین دارم مضحک میباشد چون سیستم ردیابی و تشخیص هویت بالاترین،دستگاه هم زن برقی منزلتان که نیست
بهتر است کمتر به کسی تهمت زده شود و انرژی همه برای مبارزه با جمهوری اسلامی صرف شود و نه چیزی دیگر

ناشناس گفت...

سلام به شما
میخواستم ازتون خواهش کنم برام یه دعوتنامه تو بالاترین بفرستین.ممنونم
ma.hichkas@yahoo.com

ناشناس گفت...

واسه جنبش ممه لرزه در اقسا نقاط دنیا من پایه ام

صدف گفت...

ای بابا...آرزو این کامنتا چیه؟کاش تو دیگه خودتو درگیر حقارت نکنی...

داریوش آریایی گفت...

درود ارزو جان
جالب نوشتی ولی چرا کم کار شدی و
کم می نویسی

یه پیشگویی هم درباره هسته و اتم می کردی گزارش کامل میشد

Iran گفت...

باحال بود .....
جنبش ممه لرزه .... ها ها ها ها ها ها ها ها ها
منکه پایم !