حضرت موسی از کودکی تا پیری


بدون شرح!!!










13 نفر کامنت, نبود؟!:

دختری گستاخ گفت...

ببینم کی جرات داره این لینک رو بفرسته بالاترین؟!!! یو هاهاهاها....

Iran گفت...

ایول ... خیلی باحال بود
کلی خندیدم
D:

صدف گفت...

آرزو جون من که جراتش رو ندارم...وبلاگم و خودم رو میترسم با خاک یکسان کنن...آخه من هنوز بالا اولیم :(

داریوش آریایی گفت...

خامنه ای از این هم کره خرتر بوده جوری که معلوم نیست باباش کیه

ناشناس گفت...

ای بالاترینیها ای ظالماااان ای ...
بابا یکی به من دعوتنامه بالاترین بده

Sajjad Weblogُ گفت...

لینک بالاترین:
http://balatarin.com/permlink/2010/5/21/2058411

آدم گفت...

عکس ها را جدا جدا دیده بودم، هنوز اما به آلبوم ش دست نیافته بودم!

ناشناس گفت...

Kheili bahal bud sabe emtehani koli khandidim.

chista گفت...

خیلی جالب بود آرزو جان .

دوست گفت...

میشه بگید سایت خبر انلاین وابسته به لاریجانی و پارلمان نیوزوابسته به اقلیت مجلس کجاشون محاربند

صدف گفت...

لینکت ترکوند توی بالاترین آرزو جون..تازه حساب اینجا رو بکن که بالاترین کلا از دیروز که مطلبت ارسال شد تا همین امروز عصر کاملا داون شده بود...اگر بالاترین داون نبود حتما بیشر رای میورد

دختری گستاخ گفت...

دوست عزیز این سایتها را قاطی سایتهای محارب گذاشتم باشد که براه راه هدایت بشن...مگه نشنیدی "کمال همنشین در من اثر کرد"

آرش دموکراسی گفت...

من خواستم بفرستم بالاترین یکی دیگه فرستاده بود آرزو